tisdag 12 februari 2008

Fuck I love peperoni

Har nu ätit min vikt i stekt fläsk.. Stekt fläsk är gott.

Tog en snödag idag, lekte feber.. hade inte hittat laddaren till mp3:an efter flytten, å de va tandläkare idag, så jag hade inget val. Ingen musik, ingen tandläkare, så e de bara.

Har inte bara slöat iallafall. Städat lite, packat upp lite grejjer i hyllor osv efter flytten, de börjar nästan likna ett hem häromkring..

Köpt motionscykel har vi gjort oxå, 795 pix på coop, så nu har vi nånting att slänga kläder som varken är rena eller smutsiga på, då blir golvet glatt.

Åsså fick vi vår nya digitalbox, 80 kanaler ska de va, men just nu e de typ 200.. mycket högkvalitativ underhållning från det forna sovjet. Tror att dom snor 120 kanaler efter en vecka eller så, så att man ska känna sej kanalfattig och beställa europapaket med nyheter på polska. De kan hända..

Uhm.. flaskljus ja. Vi håller på å gör flaskljus på vår porch. Jag gillar flaskljus, men de e svårt å inte fuska. När jag var liten hade mormor och morfar värsta flaskljusen på deras landställe, sen smälte dom i solen nån gång så hela golvet var en stor stearinkaka. Tål att tänkas på.

Kollade på VH1 specialen om Pantera idag oxå, vilken jävla orkester de va!

Äh, nu ser jag att "To masturbate an elephant" är på tv, a must see. Länge leve kanalöverflöd

Fuck off

Dagens låt, till minne av Dimebag

Pantera - Suicide Note pt. 1

Cheap cocaine, a dry inhale, the pills that kill and take the pain away
Diet of life, shelter without, the face that cannot see inside yours and mine

When I'm hiding, when I need it
It lets me breathe
For our handle on this life, I don't believe
This time

Would you look at me now?
Can you tell I'm a man?
With these scars on my wrists
To prove I'll try again
Try to die again, try to live through this night
Try to die again.....

Forever fooling, free and using
Sliding down the slide that breaks a will
Mothers angel, getting smarter, how smart are you to regress unfulfilled?
It's a damn shame, but who's to blame?

Would you look at me now?
Can you tell I'm a man?
With these scars on my wrists
To prove I'll try again
Try to die again, try to live through this night
Try to die again.....

5 kommentarer:

Skrubbaluttan sa...

Glöm inte att ha BBC Food! Jag betalar för den bara den finns när jag 'är där! =)

Shuto sa...

Jag ville ha kvar filmkanalerna efter att dom tog bort dom, sen såg jag att det kostade 200/månaden och jag hyr dom filmer jag vill se för 25-35 pix på Rissne video.

Välkommen till vår lilla del av paradiset förresten.

The Fucking Easterbunny sa...

annica, klart jag har bbc food

terje, man kan inte hyra direktsänd fotboll, men nog har jag skaffat mej medlemskap på rissne video alltid. måste ju supporta sitt närområde

Skrubbaluttan sa...

HURRA!!!!!!!!!! =) BBC FOOD FTW!!!

"Dansa min docka medan du är unger, när du blir gammal så blir du så tunger" sa...

Tack för igår!

Motionscykeln var fin och passar i er stora lägenhet.

Flaskljusen var fina men jag å Hanna råkade ha sönder ett av dem... De va inte meningen.