tisdag 19 februari 2008

The Big Dirty

Pokern i söndags gick åt helvete. Åkte ut på 45:e plats, mitt sämsta resultat ghittills. Dubblade upp två gånger rätt tidigt med AA båda gångerna, men lyckades ge bort massa marker däremellan. de va ett ganska svårt bord jag hamnade på och jag kom aldrig riktigt igång. Åkte med A,10 ruter all in före flopp mot K,10 off, hade då starka 400 kvar i marker med medelstackar på ungefär 3000.. Floppen kom A,J,4 och turn Q för en stege till han den andra. Bittert, annars hade jag mer än tripplat och varit med om än kort. Men men, åkte hem och kollade massa scrubs och åt glass med H istället, de e inte illa för en söndagskväll.

De har vart lite taskigt med finanserna den här månaden efter flytt och allt, så idag var jag jävligt nöjd när jag gjorde 600 kulpengar på jobbet. Glad ihågen var jag på väg hem för att berätta för H att vi kunde äta i helgen när jag stoppades av snuten och åkte på 1500 i böter för att jag inte hade bälte på mej.. de e tydligen bältesvecka nu, så dom e ute å jagar big time criminals som mej hela dagarna..

Håller på å sorterar upp skivsmalingen för tillfället, de e kul. Man hittar en hel del grejjer som man köpte billigt för åtta år sen och aldrig lyssnade på.. å en hel del luckor i samlingen som måste fyllas..

dagens låt

Thåström - Släpp Aldrig In Dom

De e en sån dag i dag

5 kommentarer:

Anonym sa...

men du fick ju ändå 600, ananrs hade du förlusten vart ännu större:)

Skrubbaluttan sa...

Faan va lusigt :S Jag har en fråga dock; Lärde du dig en läxa? ;)

The Fucking Easterbunny sa...

i don't do läxor

Ladylefay sa...

Tja, kom på hur mkt jag älskar obituary. SATAN vilket band. ohhh.
Hoppas du såg att jag och W vill lira poå torsdag. Har helt glömt att fråga om det finns plats runt bordet.

The Fucking Easterbunny sa...

there's always room for jello