tisdag 23 december 2008

Ain't No Sunshine When She's Gone


Suck

I söndags morse stack hanna till jansjö (mitt i skogen, far far way) för att fira jul med släkt och familj. Hon blir borta i en vecka och jag blir återigen painstakingly aware of hur jävla tråkigt de e å va ensam. Ingen självdisciplin har jag heller, spenderade natten mellan söndag och måndag framför manager league istället för att sova, va inte helt hundra i huvet på jobbet igår, men med red bulls hjälp undvek jag att dränka folk eller köra in i saker. Åkte sen och köpte nitton finöl för fekmhundrasomething spänn och en två kilos rostbiff som jag ska rosta till jul. Sen satt jag och glodde på angel tills jag vaknade i soffan mitt i natten och gick och la mej. Nu är jag helt wasted och kommer troligen slumra under musik-dvd night med annica och kanske karro. förlåt i försprång om jag snarkar.

Mörkrädd är jag tydligen oxå när jag är ensam. När jag gick och la mej i natt hade jag skitsvårt att somna trots att jag var trött som en struts. Va tvungen att gå upp flera gånger och undersöka märkliga ljud innan jag tillslut sussade in och drömde mardrömmar.

Som socker på moset kan jag heller inte gå och lägga mej nu, istället måste jag städa de här hellhålet we call home, kul.

jäjä

--------------------

Nougatmunkarna på Hemköp i Rissne är to die for

--------------------

Dags för another red bull, tur att jag köpte åtta igår

--------------------

Inte får man dricka heller, måste köra bil sen

--------------------

Är tokigt hårig nu, som bilden ovan visar. Men efter jul ryker de nog, jag hatar å ha hår

--------------------

Första julskinkan i akalla ikväll, woho! Knäckebröd med varm julskinka och västervikssenap med julmust till är fan bomben

--------------------

Planerar nån form av lista över året som gått, så kom tillbaka och lär er vad ni ska tycka om

--------------------

Dagens låt skrev jag själv förra gången hanna lämnade mej, då för två veckors arbete i spanien

Liquid Kisses

It's been raining now for ten straight days
My mind's turned old and gray
I've aged about a hundred years
Since the day you went astray
Outside my windown kids are playing
Burning up the day
I'm sitting here with liquid kisses
Drinkin' my days away

I miss you
I love you
Like a man bereft of breath
I want you
I need you
Like a man possesed
You saved me
You made
The man I am today
Like tears
Of a phoenix
You made them go away

I don't want to go to sleep
'Cause I don't want to wake
Without your features by my side
It's more than I can take
Each morning is a living hell
Each smile I give is fake
Each step out from the bottle
Is one more'n I can make

I miss you
I love you
Like sunshine after rain
I want you
I need you
You cancel out the pain
You saved me
You made me
I Owe my life to you
Like a stray dog
In winter
I'm cold, alone and blue

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte lämnat dig, bara åkt iväg en stund.

Skrubbaluttan sa...

den e gräsligt fin den där. Gillar oxå begreppet Liquid kisses. är det ditt?

The Fucking Easterbunny sa...

mitt å mitt.. jag kom på de då, de har säkert sagts förut