fredag 18 juli 2008

Uland Bator

Jodå, efter några månaders semester (de va ju sjukt jobbigt att skriva alla dom där 19 inläggen...) är jag tillbaka, förhoppningsvis lite mer frekvent än tidigare. Dock ska jag till Västervik över helgen för lite R'n'R, så förvänta er inget på ett par dar.

Hade tänkt vräka ur mej nånting om mitt nyvunna förakt för syrianskt sanitetsporslin nu, men nöjer mej med att säga att nästa gång ni beställer toaletter från Syrien, beställ gärna med en syriansk rörmontör också, han kan nog få en egen låda på flyget.

Va på Roskilde i år för första gången på ett par år. Tre spelningar lyckades jag klämma in mellan den sedvanliga sitta-i-lägret-och-supa-och-skråla-rutinen.

Hellacopters var ok, men de va taskigt ljud.

Seasick Steve var den bästa spelningen jag har sett på flera år, om ni inte har hört honom än, dra igång era nedladdningsdevices pronto och ladda ner, han är överlägsen.

At The Gates var grymma dom med.

Hann också med en mindre trivsam episod med en vän som inte riktigt är sej själv för tillfället, men de orkar jag inte gå in på.

Sjukt varmt var det hursomhelst, och det var trevligt att återse heden och alla hjärnceller man har gjort av med där

äh.. jag har inget speciellt att berätta just nu, vi får hoppas på att helgen bjuder på nån form av skandal som ni kan få gotta er i på måndag.

3 kommentarer:

Skrubbaluttan sa...

HELL NO!!!! Nu har du jinxat Flamman!

Shuto sa...

Guten abend meinen freund. Jag ska banne mig åka till Roskilde nästa år. Slogs det på några pukor? Eldades det i Rizzla-Basunen? Man kan inte stava Droger utan Roger

The Fucking Easterbunny sa...

shuto, he's a funny guy!