måndag 21 juli 2008

Bad Bad Boys

Fucking Jävla Kuk Car Park!

kom hem från västervik igår kväll med syrrans bil. Betalade 50 spänn i en automat som jag antog gällde även för platserna precis utanför mej (den här maskinen ligger hundra meter längre ifrån, men tar kort vilket gjorde att jag valde den maskinen).

När jag kom hem från jobbet idag och skulle köra bort bilen till ett ställe där de e gratis att stå hade jag fått TVÅ böter.. en utfärdad 23:26 igårkväll och en utfärdad 10:37 idag.. Maskinen jag betalade i (som dessutom är en spänn dyrare i timmen) tillhör tydligen sundbybergs kommun istället för Car Park. Ok, jag kan ta en böter a 300 spänn, felet är ju ändå mitt, men två?? va e de för jävla beteende, jag hade ju inte ens sett den första lappen, isåfall hade jag ju betalat direkt.. Dom där jävla lapphororna går väl på provision..

Funderar på att åka och hämta tillbaka bilen och ställa den på samma ställe med lapparna på vindrutan och lägga mej på spaning med tolvans rörtång.. Kan nästanva värt nåt år med fotbojja för att få klappa på aset

dagens låt, tillägnad Car Park, deras anställda och deras familjer

Jag (soon to be Harcore Troubdaours) - Bad Bad Boy

I hope you get nutered
I hope your house get looted
I hope you get cancer
On your spinal chord
I hope your kids get bullied
Lord I wish it fully
Compassion is a luxury
I can't afford

Hey... that would bring me joy
Hey... you've been a bad bad boy

I wanna see you blazin'
Shrink you like a raisin
Set you out to dry
In the Texas sun
If the Gods are willin'
I'll see your eyes a'fillin
When you hear the mighty chainsaw
go run run run

Hey... that would make my day
Hey... ain't no running away
Hey... that would bring me joy
Hey... such a bad bad boy

C'mon

I'm wanna throw you on the griddle
Make you're wife a widow
When you're dead and burried
I will piss on your grave

Hey... that would make my day
Hey... ain't no running away
Hey... that would bring me joy
Hey... such a bad bad boy

2 kommentarer:

Skrubbaluttan sa...

JGDEJFDFHTFSHTFAHGSFVHJXVShjavYWQTWDO/(WTDGYEWTD&(#W!!! Vilka fitter!!!

The Fucking Easterbunny sa...

ja, och de e ju taskigt att du får böter, men du har väl råd?